In samenwerking met
NH
NOS Nieuws

Klachten over gebrekkige informatie na storing bagagesysteem Schiphol

Reizigers op Schiphol klagen over de gebrekkige informatievoorziening na een storing in het bagagesysteem. In terminal 3 wachten veel reizigers op hun koffer.

De storing ontstond rond 08.30 uur door een korte stroomdip in terminal 3. Het bagagesysteem lag tot 10.30 uur plat.

NH Nieuws schrijft dat het door de storing erg druk is bij de bagagebanden. Reizigers melden op Twitter dat de luchthaven weinig informatie geeft.

Een woordvoerder zegt dat passagiers "iets langer moeten wachten" op hun bagage. Op sociale media hebben mensen het over uren. Hoeveel mensen nog wachten op hun koffer is niet duidelijk. Vertrekkende passagiers hebben geen last van de storing in het systeem.

Het is nog niet te zeggen wanneer het bagagesysteem weer up-to-date is en alle inkomende bagage van vanochtend heeft afgehandeld.

Deel artikel:

Advertentie via Ster.nl