NOS Nieuws

Klantenservice Ziggo overbelast

De klantenservice van Ziggo is overbelast. Mensen die hun abonnement willen opzeggen, worden niet meteen geholpen maar later teruggebeld.

Het kabelbedrijf maakte vanmorgen bekend dat het de nieuwe hoofdsponsor van Ajax is. De komende jaren betaalt het bedrijf, dat binnenkort fuseert met UPC, 36 miljoen euro aan de Amsterdamse club.

Op Twitter reageren vooral Feyenoord-fans verontwaardigd. Ze zeggen niet mee te willen betalen aan de sponsoring van Ajax en kondigen aan over te stappen naar een andere kabelaar.

Het is in het algemeen druk met klanten die vragen hebben.

Woordvoerder Ziggo

Volgens een Ziggo-woordvoerder heeft de huidige drukte bij de klantenservice niets te maken met het nieuwe sponsorcontract. "Het is in het algemeen druk met klanten die vragen hebben."

Of er klanten hebben opgezegd vanwege het sponsorcontract kan de woordvoerder nog niet zeggen. Vanmiddag geven Ajax en Ziggo een persconferentie over de nieuwe sponsorovereenkomst.

Deel artikel:

Advertentie via Ster.nl