maandag 17 dec 2012

Irritantste tv-spot: het Zalando-virus

Screenshot uit reclame van Zalando.Screenshot uit reclame van Zalando.Screenshot reclame Zalando

Zalando heeft de Loden Leeuw gewonnen. Een twijfelachtige eer, want de Loden Leeuw is de prijs voor de meest irritante tv-reclame.

In de reclame zit een vrouw bij de dokter die tot verbijstering van de arts bij elke nies van kleding verandert. De internetwinkel won vorig jaar de prijs ook al voor een 'nudisten'-commercial.

Bekijk hier de 'winnende' reclamespot:

Meest irritante BN'er

De Loden Leeuw voor de meest irritante BN'er in een reclame ging dit jaar naar Patricia Paay voor haar rol in de reclame voor het Miljoenenspel. Zij versloeg daarmee Tatjana (Basic-Fit), Winston Gerschtanowitz (Vodafone), Jörgen Raymann (Robijn) en Cas Jansen & Jack Wouterse (C1000).

Bekijk hier de reclame van het Miljoenenspel:

De Loden Leeuw wordt elk jaar uitgereikt in het TROS-programma Radar. Volgens de omroep zijn er 127.525 stemmen uitgebracht.

Door: Anna

Deel dit artikel