De #CondomChallenge, het broertje van Ice Bucket

Iedere dag komen we wel een nieuwe viral tegen, de een iets geiniger dan de ander. Deze wilden we je niet onthouden: de #condomchallenge. Het doel is volgens sommigen om aan te tonen hoe sterk condooms zijn. Maar dat doel kan ook achteraf bedacht zijn. De video's zijn in elk geval het kijken waard:

De aanstichters van de viral zijn twee jongens uit Japan. Die gingen met z'n tweeën in hun boxershorts in een badkuip staan met een condoom vol water en zo was de viral geboren. De tweet en video zijn inmiddels al bijna 10.000 keer geretweet.

Iedereen kent de #IceBucketChallenge. Het doel daarvan was helder: mensen nomineren ook een bak koud water over zichzelf heen te gooien, of geld doneren aan de ALS Foundation. Dat is tot nu toe nog niet aan de orde bij de #CondomChallenge.

En om met de woorden van Alex Boon te spreken: het wachten is nu op de #PianoChallenge.

Deel artikel: