'Gaat om de juiste balans tussen inname en verbruik calorieën'

  • zaterdag 22 september 2012, 08:44
  • 854 keer beluisterd
  • Duur: 04:01

Audio Kinderen, jonger dan 11 jaar, die elke dag een blikje fris minder drinken, hebben na anderhalf jaar tijd een gewichtsverlies van 1 kilo. Dat blijkt uit onderzoek van de Vrije Universiteit van Amsterdam. Met dit onderzoek is voor het eerst aangetoond dat frisdrank een dikmaker is. Tijdens het onderzoek zijn suikerhoudende frisdranken vergeleken met light frisdranken, die dus wel goed uit de test kwamen. Een gesprek met Raymond Gianotten, directeur van de vereniging voor de frisdrankbranche

Bekijk en luister ook...

  • » 'Ons advies: drink kraanwater' Audio Kinderen, jonger dan 11 jaar, die elke dag een blikje fris minder drinken, hebben na anderhalf jaar...22 sep 2012, 256 keer afgespeeld

Meest afgespeeld afgelopen 24 uur