KPN terug als hoofdsponsor van de eredivisie

Met ingang van komend seizoen heeft de eredivisie twee hoofdsponsors. De VriendenLoterij was er al en daar komt KPN voor de komende vier jaar bij. De naamgeving van de competitie wijzigt niet.

KPN was van 1990 tot en met 2002 ook al hoofdsponsor van onze hoogste nationale voetbalcompetitie. Toen droeg de competitie ook haar naam: PTT Telecompetitie (1990-1999), KPN Telecompetitie (1999-2000) en KPN Eredivisie (2000-2002).

Verbinding

Frank van der Post, Chief Commercial Officer bij KPN: "Voetbal zit in de harten van veel Nederlanders. Als supporter van het nationale clubvoetbal gaan wij de komende jaren een positieve bijdrage aan deze sport leveren."

Alex Tielbeke, commercieel directeur Eredivisie Media & Marketing: KPN en de Eredivisie hebben een heden, verleden en met deze stap vooral ook een veelbelovende toekomst met elkaar. KPN brengt net als de Eredivisie mensen met elkaar in verbinding."