Hotel Broadway in Blackpool accepteert de slechte recensie niet
NOS Nieuws

'Vies, stinkend' hotel beboet stel om recensie

Een Brits echtpaar heeft 100 pond (zo'n 125 euro) boete gekregen van een hotel omdat de twee een slechte recensie over het bedrijf hadden geschreven.

Tony en Jan Jenkinson hadden een nacht doorgebracht in het Broadway Hotel in Blackpool. Op de site Trip Advisor schreven ze daarna dat het een "vies, smerig, verrot en stinkend krot geleid door Muppets" was. Twee dagen later incasseerde het hotel via de creditcard van het echtpaar 100 pond, bovenop de 36 pond die zij voor de overnachting hadden betaald.

Volgens de twee kwam er bijvoorbeeld geen water uit de kraan en was de verwarming kapot. Ze klaagden hierover bij de receptie, maar de problemen werden niet verholpen. Het tapijt in de kamer zou smerig en dun zijn en de matrassen waren vies.

De recensie van de familie Jenkinson over het hotel in Blackpool

De twee gingen verhaal halen bij het hotel en kregen te horen dat de afschrijving helemaal volgens de regels was. Het Broadway Hotel heeft een 'geen-slechte-recensies-beleid', dat in de voorwaarden van het hotel is opgenomen.

Het hotelmanagement wil niet reageren op de zaak. De Kamer van Koophandel in Blackpool heeft wel contact gehad met de eigenaar en zegt dat deze boete in de toekomst niet meer zal worden opgelegd. Het beleid is aangepast.

Deel artikel:

Advertentie via Ster.nl